Wandelpin

Klantenservice

Bestellen

  • Klik op ‘winkel’
  • Kies het gewenste product
  • Klik op ‘Bestel’ om het artikel direct in de winkelwagen te leggen
  • Ga verder met winkelen of klik op uw winkelmand om een overzicht van uw bestelling te zien en om af te rekenen.
  • In uw winkelmand worden de verzendkosten (uitsluitend buiten Nederland) automatisch berekend (zie hieronder de verzendkosten), controleer uw bestelling goed, klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  • Vul hier alle benodigde gegevens in om uw bestelling af te ronden.
  • Klik op ‘Bestelling plaatsen’.
  • Op dat moment is uw bestelling geplaatst dient u de betaling af te ronden. U wordt direct naar de betaalpagina geleid (zie hieronder voor de betaalmethoden).
  • U ontvangt na het afronden van uw bestelling direct automatisch een bevestiging, controleer deze nogmaals goed. Heeft u fout ontdekt? Stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar wandelen@wandelpin.nl.
  • Heeft u de e-mail ter bevestiging na ongeveer 10 minuten nog niet ontvangen? Kijk dan in uw spambox. Wij adviseren u het domein @wandelpin.nl toe te voegen aan de lijst van veilige afzenders in uw e-mailprogramma. Op dit manier hoeft u geen update te missen. Toch niets ontvangen? Stuur ons dan zo spoedig mogelijk een e-mail.

Verzenden

  • Bestellingen worden per brievenbuspost verzonden mits anders aangegeven.
  • Binnen Nederland is verzending gratis. Voor verzending naar België, Duitsland of Luxemburg rekenen wij € 1,00 verzendkosten per bestelling.
  • De wandelpinnen worden doorgaans binnen 2 a 3 werkdagen verzonden. Bestellingen van wandelpinnen op vrijdag na 12:00 uur, zaterdag en zondag worden uiterlijk maandag verzonden.
  • Verzending is op risico van de klant. PostNL kan het tegenwoordig niet altijd waarmaken om de volgende dag te bezorgen. Ook op maandag bezorgen zij geen normale post  meer. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Heeft u twee weken na ontvangst van het verzendbericht nog niets ontvangen? Neem dan contact op via wandelen@wandelpin.nl . Doe dit wel binnen 30 dagen. Na 30 dagen zijn geen reclamaties meer mogelijk.

 

Betalen

  • Nederland:
    Per iDEAL, de iDEAL betalingen worden voor ons afgehandeld door de betalingsprovider Mollie. 
  • België:
    Per Bancontact, de Bancontact betalingen worden voor ons afgehandeld door de betalingsprovider Mollie. 
  • Duitsland: 
    Per Giropay, de Giropay betalingen worden voor ons afgehandeld door de betalingsprovider Mollie. 
  • Luxemburg:
    Overboeking via Sepa. Volg hiervoor de aanwijzingen in de mail. De Sepa betalingen worden voor ons afgehandeld door de betalingsprovider Mollie. 
  • Algemeen:
    Klarna Pay Now, volg de instructies van Klarna
  • Overige:
    Aan de betalingen zijn
    geen extra kosten verbonden.

 

Retouren

  • U heeft een bedenkperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
  • Geef uw retour vooraf door middels ons mailadres wandelen@wandelpin.nl
  • Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
    Retouradres:  Wandelpin (Francois Vervoort), Harry Meijerstraat 6, 5913RE Venlo
  • Vermeld bij de retourzending altijd uw bestelnummer. 

 

Garantie

  • De kleuren van de pinnen kunnen afwijken. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Kleuren kunnen op een foto of een computerscherm altijd anders overkomen.
  • Artikelen zijn aan slijtage onderhevig. Mocht echter een artikel onnatuurlijke gebreken vertonen, dan verlenen wij hierop de wettelijke fabrieksgarantie.

Versie 6, deze pagina is voor het laatst aangepast op 12 september 2022.